BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

New Hair 2o12

New Hair 2o12

Night Of New Year 2012

Night Of New Year 2012

5 IBNU SINA

5 IBNU SINA

Tuesday 24 January 2012

..Kenapa Lelaki..

knapa laki sukar dfahami????
knapa laki suka brtindak tnpa pk dlu baek bruknya????
knapa laki suka skitkan atie ppuan????
knapa laki slalau pk bagus????
knapa laki suka wat bnda yg bukan2?????
knapa laki suka wat main2 dgn bnda yg srius(cthnya soal ksihatan)??????
knapa laki slalu angkoh????
knapa laki suka brtindak dluar fkiran org lain????
knapa laki slalu brubah scara tiba2????
knapa laki suka mnipu tanpa sebab yg x pasti?????

dan bnyak g 'kenapa' yg nk aku soalkan kat laki.....kpda ssiap yg rasa dia laki n phm dgn lbeyh mndalam tntang sifat llaki tlong la jwb smua persolan ini..

p/s:hnya skadar mnambah pngetahuan n brkongsi pndapat....

No comments:

Post a Comment

aku adalah aku

aku adalah aku

love u MOM

love u MOM

HiJaU

HiJaU